Žymų Archyvai: google adwords

Kokia reklamos strategija labiausiai tinka Jums?

reklamos internete strategijaReklama reklama reklama… Šiuo metu ji sulaukia daugiau dėmesio nei mūsų augintiniai. Kad ir kaip norėtumėte visiškai atsiriboti nuo reklamos, kuri kiekvieną dieną mus seka tiek realiame pasaulyje, tiek skaitmeniniame, visgi, tai yra mūsų gyvenimo dalis ir be jos paprasčiausiai nebūtų įmanoma pasiekti gerų rezultatų. Skaitmeninė rinkodara šiuo metu yra kiekvieno verslininko sinonimas. Be jos paprasčiausiai tapti žinomu ir pranokti savo lūkesčius nepavyks. O kad reklama būtų atliekama sėkmingai – svarbu dirbti su pačiais geriausiais.

SEO paslaugos

SEO paslaugos šiuo metu yra viena labiausiai aptarinėjamų reklamos galimybių. kodėl? Kadangi ji suteikia akivaizdžius privalumus ir ją pritaikius savo verslui galima pasiekti nepalyginamai geresnių rezultatų. Tačiau kaip ir visi kiti geri dalykai, taip ir SEO yra labai dažnai kritikuojama, kartais net sakoma, kad jos viešpatavimo era pasibaigė.

  • SEO paslaugos labai giriamos todėl, kad jos veikia dažniausiai iki tol, koks pats internetinis puslapis yra aktyvus. Nėra jokios kitos reklamos, kurios investicija taip atsipirktų.
  • Palyginus su nauda SEO yra gana pigus pasirinkimas. Tai puiki reklama tiems, kurie nori sutaupyti.
  • SEO apima labai daug įvairių procesų, todėl ne tik gausite reklamą, tačiau visapusiškai bus sutvarkytas Jūsų internetinis puslapis.
  • Daugelis ieškodami informacijos naudojasi Google. SEO būtent ir padeda tapti greičiau ir paprasčiau atrandamu šioje paieškos sistemoje.
  • Reklama visiškai neerzinanti. Apskritai, SEO taip gerai „nesimato“, kaip kitų reklamų.

Šie pliusai dažniausiai ir nulemia, kad pasirenkama būtent SEO galimybė. Sunku atrasti kokių nors minusų, kurie galėtų atgrasyti nuo šio pasirinkimo.

Google AdWords

Tai dar viena labai dažnai pasirenkama reklamos galimybė. Ypač Lietuvoje, kur daugiau nei 90 procentų naršytojų naudojasi būtent Google, kai jiems reikia paieškos sistemos.

  • Google Adwords pats didžiausias pliusas yra tai, kad kiekvienas Jūsų centas bus išleistas tikslingai. Taigi nesumokėsite daugiau nei užsuks žmonių į Jūsų puslapį.
  • Naudojantis šia sistemos galimybe labai paprasta stebėti pakitimus ir tuo pačiu įvertinti, ar reklama Jums naudinga, ar ne.
  • Tai irgi gana pigi reklama, tačiau ji nustoja veikti iškart, kai tik nustojate investuoti.
  • Ši reklama gali būti pateikiama labai įvairiai. Ne tik atsidurti Google pirmose sistemose pozicijose, tačiau ir šonuose, kur galima kurti unikalius paveiksliukus.
  • Investicija gali būti maža ir kiekvienas išleistas centas atneš Jums naudą.
  • Labai paprasta pastebėti, kad puslapis turi problemų susijusių ne su reklama, tačiau su siūloma preke arba paslauga.

Socialinių tinklų priežiūra: facebook

Socialiniai tinklai reikalauja ne tik kad aktyvumo, tačiau reikia, kad tas aktyvumas būtų kokybiškas ir tikrai patenkintų poreikius.

  • Užsakyta reklama taip pat pasieks tikslinius vartotojus. Taigi, ją matys tik tie, kuriems Jūsų pasiūlymai tikrai yra reikalingi ir jais gali būti mielai pasinaudojama.
  • Socialiniai tinklai vienija labai dideles grupes žmonių, taigi informacija apie Jūsų verslą greitai sklinda.

Tačiau norint tikrai kokybiško rezultato labai svarbu samdytis profesionalus, o ne pačiam bandyti prižiūrėti socialinę erdvę. Labai dažnai taip padaroma daugiau problemų, komunikaciją vykdoma gana prastai.

Kad ir kokią reklamos galimybę nuspręstumėte pasirinkti – naudos bus. Svarbiausia, kad ją tvarkytų ir prižiūrėtų profesionalas, kuris nuoširdžiai išmano sritį ir žino, kaip galima investuojant mažiau pasiekti kuo daugiau.

Reklama yra pats pirmas žingsnis galintis padėti pagerinti savo verslo būklę. Tinkama reklama – didelis šuolis į priekį.

Tobulesni reklamos būdai

google reklamaTikriausiai nesunku būtų rasti žmogų, kuris apie reklamą atsilieptų vien neigiamai, juk ji iš tiesų vargina ir dažniausiai pasirodo tuomet, kai ją mažiausiai norime matyti. Reklama mus supa visą dieną nuo pat tos akimirkos, kai atsikeliame, iki tol, kol einame miegoti, nebent kai kurie net ir sapnuoja reklamą, kas iš tiesų nebūtų itin keista, juk ją matome nuolat. Todėl nieko nuostabaus, kad didžioji dalis visuomenės reklamą suvokia kaip neigiamą dalyką ar tiesiog jos nebe pastebi, todėl reklama iš dalies praranda ir savo prasmę. Juk iš kelių šimtų iškabų, stendų, televizinių reklamų, kurias pamatome kiekvieną dieną, sunku įsiminti bent vieną jų, juo labiau pasinaudoti jų pasiūlymais, todėl reklama tampa nebeefektyvi. Anksčiau reklaminės iškabos buvo skirtos tam, kad jas turintys prekeiviai  išsiskirtų iš kitų, o dabar, kai jas turi visi, kiekvienas įsigijęs reklaminį stendą tampa tiktai tos pačios masės dalimi. Be to, reklama buvo skirta ir tam, kad galėtų žmonės pagelbėti, pasiūlyti pigesnių paslaugų, efektyvesnių jų atlikimo būdų, kokybiškesnių prekių ar tiesiog padėtų žmonės surasti tai, ko jie ieško. O dabar reklamuojama yra absoliučiai viskas, užuot sakiusi tik tiesą, o neigiamus dalykus tiesiog nutylėjusi, reklama dar ir prikuria begalę neegzistuojančių dalykų, todėl galutiniame variante į ją atkreipęs dėmesį žmogus lieka nesusipratęs ir nusivylęs, o tokio jausmo reklama tikrai neturėtų sukelti.

Skaitykite toliau