Žymų Archyvai: reklama

SEO optimizacija – kodėl tai svarbu verslui?

Buvimas internete yra labai svarbus, bet kokio dydžio įmonėms. Tačiau vien turėti svetainę neužtenka. Norėdami pritraukti potencialių klientų, turite užtikrinti, kad svetainė užimtų aukštą vietą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP). Aptarsime, dėl ko SEO svarbus verslui ir kaip gali jam padėti.

Kas yra SEO optimizavimas ir kodėl jis svarbus verslui?

SEO optimizavimas – tai jūsų svetainės turinio ir struktūros optimizavimo procesas, siekiant pagerinti jos matomumą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP). Keletas priežasčių, dėl ko SEO optimizavimas yra labai svarbus verslo rezultatams:

  1. Padidėjęs svetainės srautas: esant aukštam SERP reitingui, padidėja tikimybė, kad jūsų svetainę spustels daugiau vartotojų, to sekoje svetainės srautas padidės.
  2. Svetainė patogi naršymui: SEO optimizavimas padeda sukurti svetainę, kurioje būtų lengva naršyti, greitai atverčiami puslapiai ir joje pateikiama vertingo turinio tikslinei auditorijai. Tai lemę didesnį įsitraukimą ir klientų lojalumą.
  3. Aukštesni reitingai paieškos sistemose: SEO optimizavimas padės užimti aukštesnę vietą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP) pagal tikslinius raktinius žodžius. Tai padidina svetainės matomumą ir potencialūs klientai dažniau suras jūsų svetainę ir galiausiai susisieks su jumis.
  4. Geresni konversijų rodikliai: SEO optimizavimas pritrauks aukštos kokybės srautą į svetainę, iš kurio tikėtina, bus pelningų užsakymų ir papildomų pajamų.

 

Kaip SEO optimizavimas padidins svetainės lankomumą?

SEO optimizavimas gali padidinti svetainės lankomumą keliais būdais:

  1. Raktinių žodžių optimizavimas: optimizuodami svetainės turinį atitinkamais raktiniais žodžiais, pagal tikslinius raktinius žodžius galite užimti aukštesnį reitingą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP), o tai padidins svetainės lankomumą.
  2. Turinio kūrimas: aukštos kokybės, vertingo turinio kūrimas, optimizuotas paieškos sistemoms, pritrauks daugiau lankytojų į svetainę. Tai gali būti tinklaraščio įrašai, vaizdo įrašai, infografika ir kitokio tipo turinys.
  3. Nuorodų kūrimas: aukštos kokybės atgalinių nuorodų į savo svetainę kūrimas iš kitų patikimų svetainių pagerins svetainės autoritetą ir aukštesnį reitingą SERP, ko sekoje svetainės srautas padidės.

Kaip SEO optimizavimas pritrauks potencialių klientų? 

SEO optimizavimas padės generuoti potencialius klientus keliais būdais:

  1. Nukreipimo puslapio optimizavimas: optimizuodami svetainės nukreipimo puslapius naudojant atitinkamus raktinius žodžius ir įtikinamus raginimus veikti (CTA), galite pritraukti potencialius klientus ir paskatinti juos imtis veiksmų, pavyzdžiui, užpildyti kontaktinę formą arba užsiprenumeruoti naujienlaiškį.
  2. Turinio pasiūlymai: siūlydami vertingą turinį, pvz., el. knygas, informacines medžiagas ir internetinius seminarus, pritrauksite potencialių klientų ir paskatinsite juos pateikti savo kontaktinę informaciją mainais už prieiga prie turinio.
  3. Vietinis SEO optimizavimas: svetainės optimizavimas vietinei paieškai pritrauks potencialius klientus jūsų geografinėje vietovėje ir gausite aukštesnės kokybės klientų.

Kaip SEO optimizavimas gali padėti padidinti pardavimus?

SEO optimizavimas padidins pardavimus keliais būdais:

  1. Geresnis matomumas: esant aukštam SERP reitingui, jūsų svetainę suras potencialūs klientai viršutinėse paieškos sistemų puslapių eilutėse, ko sekoje ženkliai padidės pardavimai.
  2. Didesni konversijų rodikliai: pritraukdami aukštos kokybės srautą į svetainę naudojant SEO optimizavimą, paversite lankytojus mokančiais klientais ir padidinsite pardavimus.
  3. Konkurencinis pranašumas: pralenkdami konkurentus SERP, galite įgyti konkurencinį pranašumą ir pritraukti daugiau klientų, ko sekoje padidės pardavimai.

SEO optimizavimas labai svarbus įvairaus dydžio įmonėms, norinčioms pasiekti sėkmės skaitmeniniame amžiuje. Optimizuodami svetainės turinį ir struktūrą pritrauksite daugiau potencialių klientų ir padidinsite pardavimus. Nesvarbu, ar nuspręsite SEO optimizavimą atlikti patys, ar samdyti profesionalą, svarbu suprasti SEO optimizavimo naudą ir jo įtaką versle. Tad nelaukite ilgiau – pradėkite optimizuoti svetainę savo reikmėms jau šiandien!

Daugiau įdomių straipsnių svetainėje:  WEBSTUDIO.LT

 

Kokia reklamos strategija labiausiai tinka Jums?

reklamos internete strategijaReklama reklama reklama… Šiuo metu ji sulaukia daugiau dėmesio nei mūsų augintiniai. Kad ir kaip norėtumėte visiškai atsiriboti nuo reklamos, kuri kiekvieną dieną mus seka tiek realiame pasaulyje, tiek skaitmeniniame, visgi, tai yra mūsų gyvenimo dalis ir be jos paprasčiausiai nebūtų įmanoma pasiekti gerų rezultatų. Skaitmeninė rinkodara šiuo metu yra kiekvieno verslininko sinonimas. Be jos paprasčiausiai tapti žinomu ir pranokti savo lūkesčius nepavyks. O kad reklama būtų atliekama sėkmingai – svarbu dirbti su pačiais geriausiais.

SEO paslaugos

SEO paslaugos šiuo metu yra viena labiausiai aptarinėjamų reklamos galimybių. kodėl? Kadangi ji suteikia akivaizdžius privalumus ir ją pritaikius savo verslui galima pasiekti nepalyginamai geresnių rezultatų. Tačiau kaip ir visi kiti geri dalykai, taip ir SEO yra labai dažnai kritikuojama, kartais net sakoma, kad jos viešpatavimo era pasibaigė.

  • SEO paslaugos labai giriamos todėl, kad jos veikia dažniausiai iki tol, koks pats internetinis puslapis yra aktyvus. Nėra jokios kitos reklamos, kurios investicija taip atsipirktų.
  • Palyginus su nauda SEO yra gana pigus pasirinkimas. Tai puiki reklama tiems, kurie nori sutaupyti.
  • SEO apima labai daug įvairių procesų, todėl ne tik gausite reklamą, tačiau visapusiškai bus sutvarkytas Jūsų internetinis puslapis.
  • Daugelis ieškodami informacijos naudojasi Google. SEO būtent ir padeda tapti greičiau ir paprasčiau atrandamu šioje paieškos sistemoje.
  • Reklama visiškai neerzinanti. Apskritai, SEO taip gerai „nesimato“, kaip kitų reklamų.

Šie pliusai dažniausiai ir nulemia, kad pasirenkama būtent SEO galimybė. Sunku atrasti kokių nors minusų, kurie galėtų atgrasyti nuo šio pasirinkimo.

Google AdWords

Tai dar viena labai dažnai pasirenkama reklamos galimybė. Ypač Lietuvoje, kur daugiau nei 90 procentų naršytojų naudojasi būtent Google, kai jiems reikia paieškos sistemos.

  • Google Adwords pats didžiausias pliusas yra tai, kad kiekvienas Jūsų centas bus išleistas tikslingai. Taigi nesumokėsite daugiau nei užsuks žmonių į Jūsų puslapį.
  • Naudojantis šia sistemos galimybe labai paprasta stebėti pakitimus ir tuo pačiu įvertinti, ar reklama Jums naudinga, ar ne.
  • Tai irgi gana pigi reklama, tačiau ji nustoja veikti iškart, kai tik nustojate investuoti.
  • Ši reklama gali būti pateikiama labai įvairiai. Ne tik atsidurti Google pirmose sistemose pozicijose, tačiau ir šonuose, kur galima kurti unikalius paveiksliukus.
  • Investicija gali būti maža ir kiekvienas išleistas centas atneš Jums naudą.
  • Labai paprasta pastebėti, kad puslapis turi problemų susijusių ne su reklama, tačiau su siūloma preke arba paslauga.

Socialinių tinklų priežiūra: facebook

Socialiniai tinklai reikalauja ne tik kad aktyvumo, tačiau reikia, kad tas aktyvumas būtų kokybiškas ir tikrai patenkintų poreikius.

  • Užsakyta reklama taip pat pasieks tikslinius vartotojus. Taigi, ją matys tik tie, kuriems Jūsų pasiūlymai tikrai yra reikalingi ir jais gali būti mielai pasinaudojama.
  • Socialiniai tinklai vienija labai dideles grupes žmonių, taigi informacija apie Jūsų verslą greitai sklinda.

Tačiau norint tikrai kokybiško rezultato labai svarbu samdytis profesionalus, o ne pačiam bandyti prižiūrėti socialinę erdvę. Labai dažnai taip padaroma daugiau problemų, komunikaciją vykdoma gana prastai.

Kad ir kokią reklamos galimybę nuspręstumėte pasirinkti – naudos bus. Svarbiausia, kad ją tvarkytų ir prižiūrėtų profesionalas, kuris nuoširdžiai išmano sritį ir žino, kaip galima investuojant mažiau pasiekti kuo daugiau.

Reklama yra pats pirmas žingsnis galintis padėti pagerinti savo verslo būklę. Tinkama reklama – didelis šuolis į priekį.

Remarketingas: reikia ar nereikia?

pakartotinė rinkodaraPakartotinė rinkodara, geriau žinoma remarketingo pavadinimu, leidžia sustiprinti Jūsų įmonės, produkto, prekės ženklo ar paslaugos žinomumą, padeda atgauti prarastus klientus ar įsimena į galvą potencialiems klientams, ieškantiems informacijos apie su Jūsų veikla susijusius produktus, paslaugas. Ne visi suvokia, kodėl remarketingas naudingas jų verslui ir taip praranda savo klientus. Jei Jūsų konkurentai snaudžia – išnaudokite progą.

Kaip veikia remarketingas?

Remarketingo arba pakartotinės rinkodaros pavadinimas byloja, kad tai jau nepirminė reklama, o jos kartojimas, priminimas apie save. Vienas iš dažniausiai sutinkamų pavyzdžių Google reklama. Lankytojas naršydamas internete užeina į Jūsų interneto svetainę, kurioje reklamuojamas, pristatomas Jūsų parduodamas produktas ar paslauga. Dėka „sausainėlių“ (angl. cookies), dar vadinamų slapukais, įsimenama, ko lankytojas ieškojo, kuo susidomėjo, todėl vėliau naršant kitose interneto svetainėse jam bus rodoma susijusi, galimai aktuali reklama. Pavyzdžiui, jei Jūs prekiaujate foto technika ir į Jūsų svetainę ieškodamas fotoaparato atėjo lankytojas, net ir naršant didžiausiuose naujienų portaluose, kurie naudojasi Google reklama savo pajamoms didinti, tokiam lankytojui gali būti rodoma foto technikos reklama. Jei Jūs nebūsite pasirūpinę remarketingu, nebūsite investavę į Google reklamą, toks lankytojas matys Jūsų konkurentų reklaminius skydelius, tad didesnė tikimybė, kad būtent iš konkurentų norimą prekę ir nupirks. Tuo tarpu jei Jūs paskirsite lėšų reklamai Google reklamų tinkle – labai didelis šansas, jog lankytojas išėjęs iš Jūsų svetainės į ją sugrįš pamatęs reklamą ir galbūt įsigis norimą daiktą.

Skaitykite toliau

Tobulesni reklamos būdai

google reklamaTikriausiai nesunku būtų rasti žmogų, kuris apie reklamą atsilieptų vien neigiamai, juk ji iš tiesų vargina ir dažniausiai pasirodo tuomet, kai ją mažiausiai norime matyti. Reklama mus supa visą dieną nuo pat tos akimirkos, kai atsikeliame, iki tol, kol einame miegoti, nebent kai kurie net ir sapnuoja reklamą, kas iš tiesų nebūtų itin keista, juk ją matome nuolat. Todėl nieko nuostabaus, kad didžioji dalis visuomenės reklamą suvokia kaip neigiamą dalyką ar tiesiog jos nebe pastebi, todėl reklama iš dalies praranda ir savo prasmę. Juk iš kelių šimtų iškabų, stendų, televizinių reklamų, kurias pamatome kiekvieną dieną, sunku įsiminti bent vieną jų, juo labiau pasinaudoti jų pasiūlymais, todėl reklama tampa nebeefektyvi. Anksčiau reklaminės iškabos buvo skirtos tam, kad jas turintys prekeiviai  išsiskirtų iš kitų, o dabar, kai jas turi visi, kiekvienas įsigijęs reklaminį stendą tampa tiktai tos pačios masės dalimi. Be to, reklama buvo skirta ir tam, kad galėtų žmonės pagelbėti, pasiūlyti pigesnių paslaugų, efektyvesnių jų atlikimo būdų, kokybiškesnių prekių ar tiesiog padėtų žmonės surasti tai, ko jie ieško. O dabar reklamuojama yra absoliučiai viskas, užuot sakiusi tik tiesą, o neigiamus dalykus tiesiog nutylėjusi, reklama dar ir prikuria begalę neegzistuojančių dalykų, todėl galutiniame variante į ją atkreipęs dėmesį žmogus lieka nesusipratęs ir nusivylęs, o tokio jausmo reklama tikrai neturėtų sukelti.

Skaitykite toliau

Ar kažkas dar vis naudojasi skelbimais?

skelbimaiKai ieškome kokios nors mums reikalingos prekės, labai dažnai pastebime, kad oficialiose parduotuvėse kainos būna užkeltos. Tuomet lieka keli variantai – eiti į turgų, kur kainos galbūt ir labai mažos, tačiau niekas negarantuoja, kad įsigysite kokybišką produktą, kadangi ten nėra nei jokių garantijų, nei jokios galimybės patikrinti, o kitas variantas – pasiieškoti norimos prekės pagal skelbimus. Antras variantas yra tikrai kur kas saugesnis ir geresnis, tuo labiau, kad čia dažnai galima rasti jūsų norimų daiktų net gi už mažesnę arba bent jau tokią pačią kainą, kaip ir turguje, tik jau kokybe galėsite įsitikinti patys.

Skelbimai dabar persikėlė į internetą

Skelbimai yra vis dar labai populiarūs, tačiau jau nebe laikraščiuose. Anksčiau visi žmonės, norėdami įsigyti kokį pigų ir gerą daiktą, pirkdavo laikraštį, kuriame kas rytą galima išvysti vis naujus skelbimus. Taip, skelbimų laikraščiai egzistuoja ir šiais laikais, tačiau jų populiarumas jau smarkiai nusmuko. Vis daugiau žmonių naudojasi internetu, todėl jiems kiekvieną dieną yra pasiekiami skelbimų portalai, kur viskas vyksta kur kas greičiau, nei skelbimų skiltyse laikraščiuose, kadangi visi skelbimai internete yra patalpinami realiu laiku.

Skaitykite toliau